EDICTES



Ajuntament de Sant Climent Sescebes


Edicte de sol·licitud de llicència urbanística.

El Sr. Pere Pujol Planas, que actua com a legal representant de l’ entitat Les Clapisses SC,  ha sol·licitat llicència urbanística per a “ampliació de l’ explotació ramadera ubicada a finca la Serra”, marca oficial 414-CE, segons projecte de l’ Enginyer Tècnic Agrícola Víctor Sancho Espigulé.

El projecte i documentació aportats s’ exposen al públic pel termini de vint dies, a comptar de l’ endemà de la data de l’ última publicació d’ aquest edicte en el BOP i a la premsa, en compliment del que determina l’ article 49.3 de la Llei 3/2012, de 22 de febrer, de modificació del text refós de la Llei d’ urbanisme.

Sant Climent Sescebes, 24 d’ octubre de 2014.

Josep Guiolà Camps.
Alcalde.




Ajuntament de Sant Climent Sescebes
 
Edicte de sol·licitud de llicència urbanística.

La Sra. Catalina Reig Callís ha sol·licitat llicència urbanística per a “canvi parcial d’ activitat de l’ explotació ramadera ubicada a la finca “Casacremada” parcel·la 217 del polígon 3”.

El projecte i documentació aportats s’ exposen al públic pel termini de vint dies, a comptar de l’ endemà de la data de l’ última publicació d’ aquest edicte en el BOP i a la premsa, en compliment del que determina l’ article 49.3 de la Llei 3/2012, de 22 de febrer, de modificació del text refós de la Llei d’ urbanisme.

Sant Climent Sescebes, 21 d’ octubre de 2014.

Josep Guiolà Camps.
Alcalde.


CONSORCI DELS ASPRES D’ EMPORDÀ

Edicte d’ aprovació inicial d’ un Pla.
  
Aprovat inicialment pel Consell del Consorci el “Pla Estratègic 2013-2016”, queda exposat al públic a la seu del Consell (C/ Magre, núm. 21 de Sant Climent Sescebes) pel termini de trenta dies hàbils a comptar de l’ endemà de la publicació del corresponent edicte al BOP de Girona, durant els quals els interessats podran consultar-lo a les oficines municipals i presentar les reclamacions i al·legacions que creguin convenients.

Sant Climent Sescebes, 5 de febrer de 2014.

El President.
Josep Guiolà Camps.


-->
Ajuntament de Sant Climent Sescebes

Edicte sobre aprovació definitiva d’ ordenances fiscals.


El Ple de la Corporació en sessió del dia 4 d’ octubre de 2013, ha acordat l' aprovació provisional de la modificació de varies ordenances fiscals, sense que durant el període d' informació pública s' hagin pre­sentat reclamacions, per la qual cosa, l' acord provisional ha esdevingut definitiu, per imperatiu de l' article 17.3 del Decret legislatiu 2/2004, de 5 de març.

En compliment d' allò establert en l' apartat 4 del mateix arti­cle, es publica a continuació l' acord d' aprovació i el text íntegre de les modificacions:

“Vist l' expedient tramitat per unanimitat s' acorda:

Primer.- Aprovar provisionalment la modificació de les ordenances fiscals reguladores sobre:

Impost sobre Béns Immobles.
Impost sobre vehicles de tracció mecànica.
Taxa de recollida, tractament i eliminació d’ escombraries i altres residus urbans.
Taxa per a la prestació de serveis i activitats administratives i per l’ expedició de documents administratius.
Taxa de clavegueram.

Segon.- De conformitat amb allò que preveu l’ article 17.1 de la Reial Decret Llei 2/2004, de 5 de març, pel qual s’ aprova el Text refós de la Llei regula­dora de les Hisendes Locals, els acords provisionals i les ordenances fiscals aprovades estaran exposats al públic durant 30 dies comptadors des de l'endemà de la publi­cació del corresponent anunci al "Butlletí Oficial de la Provín­cia", perquè els interessats puguin examinar l'expedient i pre­sentar-hi les reclamacions que considerin oportunes.

Tercer.- En cas de no presentar-se reclamacions, l' acord provi­sional quedarà elevat a definitiu sense necessitat d' adoptar cap altre acord

Modificacions aprovades:

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 1. IMPOST SOBRE BÉNS IMMOBLES.

Article 8.- Tipus de gravamen

Els tipus de gravamen aplicables seran:
Béns de naturalesa urbans 0,66%
Béns de naturalesa rústica 0,41%
Béns de característiques especials 1,30%

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 3. IMPOST SOBRE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA.

Modificació de l’ article 6 de l’ ordenança:

Article 6.- Beneficis fiscals.
1. Són d’ aplicació les exempcions previstes a l’ article 93 del Reial Decret 2/2004.
2. Amb caràcter general, la concessió d’ exempcions i bonificacions tindrà efectes a partir de l’ exercici següent al de la data de la sol·licitud i no tindrà caràcter retroactiu.

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 6. TAXA PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS I ACTIVITATS ADMINISTRATIVES I PER A LA L’ EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS.

Article 7.- Quota tributària

1.- La quota tributària es determinarà per una quantitat fixa, d’acord amb les tarifes següents:


QUOTA
SERVEIS GENERALS

Certificats i volants d’ empadronament i convivència
1,00
Altres certificats
3,00
Compulses per cada full
0,30
Fotocòpies DIN A4 a partir de 5 fotocòpies
0,10
Fotocòpies DIN A3 a partir de 5 fotocòpies
0,15
Expedients no regulats específicament
48,00
Fax a Espanya
2,00
Fax a l’estranger
4,00


SERVEIS URBANÍSTICS

CERTIFICATS I INFORMES

Certificats i informes urbanístics
30,00
Altres informes tècnics
30,00
LLICÈNCIES

Expedient llicència obra major en sòl urbà
65,00
Expedient llicència obra menor en sòl urbà
30,00
Pròrroga de qualsevol llicència
30%
Expedient llicència parcel·lació o reparcel·lació
50,00 + 10,00 per parcel·la
Expedient llicència 1a.ocupació     Edificis plurifamiliars
25,00 per unitat
                                                    Edificis unifamiliars
30,00
EXPEDIENTS RELATIUS AL PLANEJAMENT URBANÍSTIC

Expedients tramitació planejament urbanístic derivat
200,00
Expedient tramitació Projecte Urbanització
200,00
Expedient tramitació Projecte Reparcel·lació
200,00
ALTRES EXPEDIENTS URBANÍSTICS

Expedients urbanístics diversos
62,00
Expedients tramitació llicències sòl no urbanitzable
100,00


SERVEIS AMBIENTALS

Expedients activitats incloses a l’Annex I de la Llei 3/98 (autorització ambiental)
300,00
Expedients activitats incloses a l’Annex II.1 de la Llei 3/98 (llicència ambiental)    
500,00
Expedients activitats incloses a l’Annex II.2 de la Llei 3/98 (llicència ambiental)    
500,00
Expedients activitats incloses en l’Annex III de la Llei 3/98 (règim comunicació)
300,00
Expedients activitats sense incidència ambiental
100,00
Tramitació revisions ambientals
25% quota corresponent
Tramitació controls periòdics
15% quota corresponent
Canvi titularitat
50,00



  • Normes comunes a totes les llicències:
a)     En cas de denegació de llicència, es liquidarà el 50% de la taxa que correspondria pagar si s’hagués concedit.
b)     Fins a la data en què d’adopti l’acord muncipal sobre la concessió de llicència, els interessats podran renunciar-hi expressament i, en aquest supòsit, es liquidarà només el 50% de la taxa.
c)     Quan es produeixi la caducitat de l’expedient per causa imputable al sol·licitant, es liquidarà el 50% de la taxa que correspondria.
d)     En tots els expedient tramitats a instància de part, els anuncis i edictes que siguin preceptius es liquidaran pel preu de cost de les publicacions efectuades

  • Normes específiques relatives a les llicències d’activitats:
a)     Els canvis d’activitat en un mateix local tributaran com si es tractés d’una primera obertura.
b)     Les ampliacions de locals o establiments sense canvi o introducció d’una nova activitat tributaran el 50% de la quota corresponent a la primera obertura.
c)     En cas d’obertures temporals per motius de trasllat per obres o reformes, la quota tributària serà de 100,00 euros.
2.- La quota de tarifa correspon a la tramitació completa, en cada instància, del document o expedient de què es tracti, des que s’inicia fins a la seva resolució final, inclosa la certificació i la notificació a l’interessat de l’acord recaigut.

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 8. TAXA DE RECOLLIDA, TRACTAMENT I ELIMINACIÓ D’ ESCOMBRARIES I ALTRES RESIDUS URBANS.

Article 6.- Quota tributària

1.- La quota tributària consistirà en una quantitat fixa per unitat d’habitatge o local o establiment:


QUOTA

HABITATGES


Per cada habitatge
126,90
Habitatges amb un sol habitant empadronat
76,70
Habitatges desocupats
76,70

ESTABLIMENTS


Bars
300,82
Restaurants
381,44
Locals comercials i industrials
126,90

2.- Les quotes fixades en la tarifa corresponen a un any natural i es liquidaran per períodes trimestrals.
El cost del servei inclou la recollida d’estris.

ORDENANÇA FISCAL: TAXA DE CLAVEGUERAM

La quota tributària consistirà en una quantitat fixa per unitat de local, que es determinarà en funció de la naturalesa i destí de l’ immoble.
A aquest efecte, s’ aplicarà la tarifa següent:

Epígraf primer. Habitatges.
Per cada habitatge                                                                                             10,00 euros.

Epígraf segon. Establiments
A. Bars                                                                                                                23,00 euros.
B. Restaurants                                                                                                      30,00     “
C. Fondes                                                                                                             11,00     “
D. Local comercials i industrials                                                                            10,00     “
E. Solars amb connexió a la xarxa                                                                           5,00     “

Contra el present acord, que posa fi a la via administrativa, procedeix interposar recurs contenciós-administratiu davant de la Sala contenciosa-administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent de la seva publicació.

Sant Climent Sescebes, 16 de desembre de 2013.
L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps



Ajuntament de Sant Climent Sescebes


EDICTE  d’ aprovació inicial d’ un expedient de modificació de crèdits.


Aprovat inicialment pel Ple d'aquest Ajuntament en sessió l'expedient núm. 1/2013 de modificació de crèdits en el Pressupost 2013, queda de mani­fest al públic a la Secretaria de l'Ajuntament pel termini de quinze dies, a fi de que es puguin formular les reclamacions o al·legacions d'acord amb allò que disposa l’ article 169 del Reial Decret legislatiu 2/2004,de 5 de març, pel qual s’ aprova el text refós de la Llei d’ Hisendes Locals.

Cas de no presentar-se reclamacions, l' expedient quedarà definitivament aprovat sense necessitat d' adoptar cap nou acord.

Sant Climent Sescebes, 5 de desembre de 2013.

L' Alcalde.

Josep Guiolà Camps.



Ajuntament de Sant Climent Sescebes


Edicte d’ aprovació definitiva del Pressupost general i plantilla 2013.

No havent-se presentat cap reclamació contra l'acord d'aprovació del pressupost municipal per a l'exercici  2013, queda defini­tivament aprovat, publicant-se el resum per capítols.

INGRESSOS

Capítol 1. Impostos directes                                                     143.200,00 euros.

Capítol 2. Impostos indirectes                                                    16.000,00 "

Capítol 3. Taxes i altres ingressos                                              67.795,23     "
Capítol 4. Transferències corrents                                            172.659,77     "
Capítol 5. Ingressos patrimonials                                                  1.850,00     "
Capítol 7. Transferències de capital                                           80.495,00     "
Capítol 9. Variació de passius financers                                             0,00     “ 

            TOTAL INGRESSOS                                                   482.000,00     “ 

DESPESES

Capítol 1. Remuneracions de personal                                      103.198,24 euros
Capítol 2. Compra de béns corrents i serveis                235.390,32     “
Capítol 3. Interessos                                                                        12.000,00     “
Capítol 4. Transferències corrents                                                 13.292,00     “
Capítol 6. Inversions reals                                                             110.119,44     “
Capítol 7. Transferències de capital                                                        0,00     “
Capítol 9. Variació de passius financers                                        8.000,00     "

            TOTAL DESPESES                                                     482.000,00    “

Plantilla.
1. Personal funcionari.
    Secretari-Interventor, Grup B. Coeficient Agrupació: 64%

2. Personal laboral.
    Agutzil-serveis diversos: 1 plaça.
    Personal de neteja a temps parcial (mitja jornada): 2 places.
    Auxiliar administratiu a temps parcial: 1 plaça.
3. Altre personal: 1 plaça

Sant Climent Sescebes, 15 de novembre de 2013.
L' Alcalde,
Josep Guiolà Camps. 



Ajuntament de Sant Climent Sescebes

Edicte  sobre modificació d’ ordenances fiscals.

L'Ajuntament de Sant Climent Sescebes, en sessió celebrada el dia 4 d’ octubre de 2013, acordà per majoria absoluta aprovar provisionalment la modificació de les següents ordenances fiscals:

Impost sobre Béns Immobles.
Impost sobre vehicles de tracció mecànica.
Taxa de recollida, tractament i eliminació d’ escombraries i altres residus urbans.
Taxa per a la prestació de serveis i activitats administratives i per l’ expedició de documents administratius.
Taxa de clavegueram.

En compliment d’ allò que disposa l’ article 17 del Decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’ aprova el text refós de la llei reguladora de les Hisendes Locals, els acords provisionals i les ordenances fiscals aprovades estaran exposats al públic pel termini de trenta dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d' a­quest anunci al "Butlletí Oficial de la Província", perquè els interessats puguin examinar l'expedient i presentar-hi les recla­macions que considerin oportunes. Cas que no es presentin reclamacions l’ acord d’ aprovació provisional esdevindrà definitiu, sense necessitat d’ acord plenari.

Sant Climent Sescebes, 21 d’ octubre de 2013.

L' Alcalde,
Josep Guiolà Camps.

Ajuntament de Sant Climent Sescebes


Edicte d’ informació pública i veïnal.

El cap de l’ OGAU de Girona ha sol·licitat que es procedeixi, d’ acord amb el que estableix l’article 20 de la llei 20/2009, al tràmit d’ informació pública i veïnal de la sol·licitud d'autorització ambiental de la següent activitat:

Titular: Les Clapisses SC / Granja La Serra.
Explotació ramadera destinada a la cria intensiva de porcs d’engreix en número superior a 2.500.
Emplaçament: Afores, s/n.
Coordenades UTM: X= 0.503.271.  Y= 4.652.240
Número expedient: G1CS130096

Es procedeix a obrir un període d’ informació pública i veïnal per un termini de 10 dies des de la inserció d’ aquest anunci en el BOP, perquè aquells que es vegin afectats d’ alguna manera presentin les al·legacions que considerin pertinents..

La documentació es pot consultar a les dependències municipals, durant l’ horari d’ oficina.

Sant Climent Sescebes, 7 d’octubre de 2013.

Alcalde.

Josep Guiolà Camps.


Ajuntament de Sant Climent Sescebes

Edicte d’ aprovació definitiva de l’ inventari de camins.

El Ple, en sessió ordinària del dia 30 de setembre de 2011, adoptà l’ acord següent:

“El Ple d’ aquest Ajuntament va aprovar inicialment l’ Inventari de Camins de Sant Climent Sescebes.

Es va obrir un període d’ informació pública de dos mesos, mitjançant edicte publicat en el tauler d’ anuncis de l’ Ajuntament i en el Butlletí Oficial de la Província de Girona núm. 51 de 15 de març de 2011. En  aquest termini han presentat al·legacions els Sr. Esteve Fàbrega Juanola i el Sr. Joan Carles Torres Miguel.

L’ equip redactor de l’ inventari ha emès informe relació a les al·legacions.

El Ple per unanimitat acorda:

Primer.- Desestimar les al·legacions formulades pel Sr. Esteve Fàbrega Juanola pels motius esmentats a l’ informe de l’ equip redactor de l’ Inventari.

Segon.- Estimar parcialment les al·legacions formulades pel Sr. Joan Carles Torres Miguel pels motius esmentats a l’ informe i incorporar les modificacions a l’ Inventari.

Tercer.- Aprovar definitivament l’ Inventari de Camins de Sant Climent Sescebes, incorporant-t’hi les modificacions esmentades.

Quart.- Donar publicitat a aquest acord”.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, procedeix interposar recurs contenciós administratiu davant de la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent de la seva notificació.

Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant del mateix òrgan que l’ha dictat, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent de la seva notificació.

Sant Climent Sescebes, 4 de maig de 2013.
L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps.


Ajuntament de Sant Climent Sescebes

Edicte d’ aprovació inicial d’ un pla parcial

Primer.- Aprovar inicialment el pla parcial del sector industrial-comercial “Ullastre”, formulat pel Sr. Joan Bataller Danés.

Segon.- Sotmetre'l a informació pública pel termini d'un mes mitjançant anunci en el Butlletí Oficial de la Província i en el DOGC i un dels diaris de més divulgació en l'àmbit municipal a fi que qualsevol persona que ho desitgi pugui examinar-lo i adduir, durant el termini esmentat, totes les al·legacions o observacions que consideri oportunes.

Tercer: Conjuntament amb el Pla Parcial s’exposarà un document comprensiu dels extrems següents:

a) Plànol de delimitació dels àmbits subjectes a suspensió de llicències i de tramitació de procediments, i concreció del termini de suspensió i de l'abast de les llicències i tramitacions que se suspenen.

b) Un resum de l'abast de llurs determinacions i, en el cas que es tracti de la revisió o modificació d'un instrument de planejament urbanístic, plànol d'identificació dels àmbits en els que l'ordenació proposada altera la vigent i resum de l'abast d'aquesta alteració.

Quart: Simultàniament al tràmit d'informació pública, sol·licitar un informe als organismes afectats per raó de llurs competències sectorials, els quals l'han d'emetre en el termini d'un mes, llevat que una disposició n'autoritzi un de més llarg.

Cinquè: Donar publicitat per mitjans telemàtics de la convocatòria d'informació pública en els procediments de planejament i dels acords d'aprovació que s'adoptin en llur tramitació, els quals podran consultar-se a la web oficial de l’ajuntament (www.santcliment.cat)

S’obre el termini d'informació pública pel període d'un mes, en el transcurs del qual totes les persones interessades podran fer ús del seu dret de presentar les al·legacions oportunes, segons la tramitació que preveu l’article 85 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.

Sant Climent Sescebes,  3 de juny de 2013.
L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps. 


Ajuntament de Sant Climent Sescebes
Edicte de referència sobre l’aprovació definitiva de la creació del Consorci dels Aspres d’Empordà i els seus estatuts.
Es varen resoldre les al·legacions presentades i es varen adoptar els acords d’aprovació definitiva de la creació del Consorci dels Aspres d’Empordà i dels seus estatuts en les sessions plenàries següents: 

-        Ajuntament de Sant Climent Sescebes: Ple de data 30 d’ agost de 2012.
-        Ajuntament d’ Espolla: Ple de data 17 d’agost de 2012.
-        Ajuntament de Capmany: Ple de data 29 d’ agost de 2012.
-        Ajuntament de Cantallops: Ple de data 24 d’ agost de 2012.

El text íntegre dels Estatuts del Consorci dels Aspres d’Empordà definitivament aprovats han estat publicats per l’Ajuntament de Sant Climent de Sescebes en el BOP de Girona  número 177 de data 13 de setembre de 2012.
Es fa públic aquest edicte conjuntament en compliment de les encomanes de gestió fetes pels respectius ajuntaments.

Sant Climent de Sescebes, a 14 de setembre de 2012
Josep Guiolà Camps
Alcalde-President de l’Ajuntament de Sant Climent de Sescebes
 
Ajuntament de Sant Climent Sescebes
EDICTE sobre l’aprovació definitiva de la creació del Consorci dels Aspres d’Empordà i els seus estatuts.

Es varen resoldre les al·legacions presentades i es varen adoptar els acords d’aprovació definitiva de la creació del Consorci dels Aspres d’Empordà i dels seus estatuts en les sessions plenàries següents:

-        Ajuntament de Sant Climent Sescebes: Ple de data 30 d’ agost de 2012.
-        Ajuntament d’Espolla: Ple de data 17 d’agost de 2012.
-        Ajuntament de Capmany: Ple de data 29 d’ agost de 2012.
-        Ajuntament de Cantallops: Ple de data 24 d’ agost de 2012.

Així mateix en les respectives sessions plenàries es va aprovar encomanar a l’Ajuntament de Sant Climent Sescebes, que va acceptar, fer una publicació conjunta dels presents acords i de la publicació íntegra dels seus estatuts, i donant compliment a aquestes encomanes de gestió i en virtut del que estableixen els articles 313 i 160 del Decret 179/95, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis i 115 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, es publica el text íntegre dels estatuts del Consorci dels Aspres d’Empordà aprovats definitivament:

ESTATUTS DEL CONSORCI DELS ASPRES D’EMPORDÀ
CAPÍTOL I

DEL CONSORCI. DISPOSICIONS GENERALS
Article 1r. Constitució, naturalesa i denominació.
1.- Es constitueix un consorci per a assolir les finalitats indicades en aquests estatuts, en síntesi, la promoció, millora i protecció del paisatge.
2.- El consorci es constitueix amb el caràcter d’ens local amb el nom de CONSORCI DELS ASPRES D’EMPORDÀ, i en els termes dels articles 57 i 87 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local; el Decret Legislatiu 2/2003, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya; i els articles 312 i següents del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS).
Article 2n. Administracions que s’associen i l’integren.
El Consorci es constitueix pels municipis de Sant Climent Sescebes, Capmany, Espolla i Cantallops.
Podran adherir-se al Consorci altres administracions, entitats o organismes que ho sol·licitin, i previ acord de la majoria dels dos terços del Consell Plenari i donant-ne compte als Ajuntaments que l’integrin. Ateses les finalitats d’interès públic que justifiquen la constitució del Consorci, és voluntat dels ens ara consorciats que en el futur hi puguin formar part la Generalitat de Catalunya, l’Administració General de l’Estat, el Consell Comarcal de l’Alt Empordà i altres entitats locals amb competències i interessos a l’ÀMBIT d’ACTUACIÓ.
Article 3r. Seu del consorci.
1.- Els òrgans de govern i els serveis de gestió i d’administració del Consorci tenen la seva seu als locals habilitats a l’efecte a l’edifici de l’Ajuntament de Sant Climent Sescebes, al carrer Magre 21.

2.- El Consell Plenari podrà modificar el domicili del Consorci.
Article 4t. Àmbit territorial d’actuació.
1.- L’àmbit territorial en el qual el Consorci desenvoluparà les seves activitats, en endavant ÀMBIT  D’ACTUACIÓ, és el dels termes dels municipis de Sant Climent Sescebes, Capmany, Espolla i Cantallops. Tots ells pertanyen totalment o parcial a la unitat de paisatge dels Aspres definida en el catàleg de paisatge de les comarques gironines i  cartografiada a l’annex 1 d’aquests estatuts.
2.- L’esmentat ÀMBIT D’ACTUACIÓ s’ampliarà automàticament amb l’ingrés d’un nou municipi al Consorci, sempre que aquest formi part de l’esmentada unitat de paisatge dels Aspres, i previ acord del Consell Plenari.
3.- L’ÀMBIT D’ACTUACIÓ podrà ser ampliat a noves àrees territorials, sempre que l’ens aspirant a associar-se justifiqui convenientment la coherència dels valors paisatgístics que inclou el seu territori, i amb l’aprovació del Consell Plenari.
Article 5è. Finalitat i competències del Consorci.
1. El Consorci tindrà com a finalitat garantir una acció conjunta i coherent en tot l’ÀMBIT D’ACTUACIÓ, orientada especialment a la promoció, millora i protecció del paisatge. A aquests efectes gaudirà de les següents competències:
a). Difusió dels valors naturals i culturals, tangibles i intangibles del paisatge de l’ÀMBIT D’ACTUACIÓ.
b). Desenvolupament socioeconòmic local per millorar les condicions de vida de la població
c). Establir les línies de treball per la millora dels elements del paisatge.
d). Determinar els criteris per la integració paisatgística dels elements impactants sobre el paisatge
e). Creació de polítiques de protecció del paisatge
f). Gestió i obtenció de recursos i ajuts que permetin la consecució d’aquetes finalitats
2. El Consorci, a més a més, podrà acceptar encomanes de gestió que li puguin realitzar altres administracions, en aplicació de l’article 15 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, així com les atribucions que li deleguin els municipis que l’integren o les administracions que en futur passin a formar part del Consorci, en els termes d’aquests Estatuts.
Article 6è. Funcions del Consorci
a). Estudiar, projectar i impulsar les iniciatives necessàries pel foment del paisatge de l’ÀMBIT D’ACTUACIÓ i de la millora de les condicions de vida de la població local.
b). Realitzar estudis, informes, anàlisis i propostes relatius a la planificació, a l’ús i a la gestió del paisatge de l’ÀMBIT D’ACTUACIÓ.
c). Crear els productes i serveis necessaris pel coneixement i reconeixement del paisatge de l’ÀMBIT D’ACTUACIÓ.
d). Elaborar estudis i realitzar treballs i gestions que tinguin per objecte la millora del paisatge a l’ÀMBIT D’ACTUACIÓ.
e). Adoptar de mesures de protecció del paisatge, encaminades a prevenir la pèrdua dels seus valors.
f). Proporcionar l’assessorament i l’ajuda tècnica necessaris als ens integrants del consorci.
g). Personar-se com a part interessada en la tramitació de les figures urbanístiques de tot tipus que es refereixin a l’ÀMBIT D’ACTUACIÓ.
h). Les que siguin necessàries per assolir els objectius del Consorci.
Article 7è. Personalitat i capacitat jurídica.
1. El Consorci, per a la consecució de les finalitats, gaudirà, d’acord amb el que disposa l’article 8 del Decret Legislatiu 2/2003, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, de les següents potestats i prerrogatives:
a). La d’autoorganització, que comprendrà la de dictar el seu reglament orgànic i les disposicions necessàries per a la seva organització interna.
b). La tributària, limitada a l’establiment de taxes, preus públics i contribucions especials per a la prestació dels seus serveis, i la financera, contemplant-se en ella la possibilitat de concertar operacions de crèdit.
c). La de revisió d’ofici de llurs actes i acords.
d). La d’inembargabilitat dels béns que tingui adscrits i dels seus drets, en els termes establerts a les lleis, i les de prelació, de preferència i altres prerrogatives, reconegudes a la hisenda pública, en relació amb els seus crèdits, sense perjudici de les que corresponen a la hisenda de l’Estat i de la Generalitat.
h). La d’exempció dels impostos de l’Estat i de la Generalitat, en els termes establerts a les lleis.

2. Així mateix, atès que el Consorci gaudeix de personalitat jurídica i de capacitat d’obrar plena, podrà:
a). Perfeccionar tot tipus de contractes administratius i privats, subjectant-se al procediment establert a les lleis.
b). Acceptar donacions, subvencions o ajuts, tant si provenen d’entitats públiques i com de persones privades.
c). Constituir i participar en altres entitats públiques o privades, fins i tot en societats mercantils i civils, sempre que la seva activitat s’adreci a finalitats anàlogues a les del Consorci.
d). Qualsevol acte o disposició que sigui necessària per a gestionar les seves competències, tant pròpies com delegades.
3. El Consorci per a la realització de les seves funcions i prestació dels serveis podrà utilitzar qualsevol de les formes de gestió de serveis públics admeses a la legislació de règim local.

CAPÍTOL II
COMPETÈNCIES, ACTIVITATS I SERVEIS DEL CONSORCI
Article 8è. Vigència i durada del Consorci.
El Consorci tindrà una durada il·limitada.
Article 9è. Determinació de les atribucions i competències del Consorci.
Les competències del Consorci es determinen per la concurrència dels criteris territorial i funcional. Conseqüentment, l’exercici de les competències que s’atribueixen a aquest només pot tenir lloc en l’àmbit territorial de l’ÀMBIT D’ACTUACIÓ, i respecte de les competències que li atribueixin o deleguin els municipis que l’integrin o les administracions que en el futur passin a formar part del Consorci.
Les atribucions i delegacions efectuades inicialment en acordar la constitució del Consorci i l’aprovació d’aquests Estatuts es mantindran durant el termini de durada del Consorci d’acord amb el que es determina a l’article 7è d’aquests Estatuts i el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, de 13 de juny de 1995.
Article 10è. Formes de realització de les activitats i contractes i de la gestió dels serveis.
El Consorci desenvolupa les activitats que li són pròpies, realitza les contractacions precises per al compliment de les seves finalitats i gestiona els serveis que li competeixen de conformitat amb la legislació de règim local.

CAPÍTOL III
GOVERN I ADMINISTRACIÓ DEL CONSORCI
Article 11è. Òrgans de govern i administració.
1. El Consorci és governat i administrat pels òrgans següents:
a). El Consell Plenari del Consorci.
b). El President/Presidenta i un Vicepresident/Vicepresidenta.
2. El Consorci comptarà amb un secretari/a-interventor/a, que haurà de ser un funcionari d’habilitació de caràcter estatal. Assistirà amb veu i sense vot a les reunions del Consell Plenari. Actuarà com a secretari-interventor del Consorci la persona que es nomeni a aquest efecte en un Consell Plenari.
3. El Secreari/a-interventor/a serà nomenat a través d’un sistema rotatiu entre els Secretaris-interventors de cadascun dels Ajuntaments consorciats.
Article 12è. Consell Plenari.
1. El Consell Plenari és l’òrgan de govern i administració superior del Consorci, a qui correspon l’actuació de totes les competències atribuïdes a aquest. Li correspon també la potestat d’autoorganització del Consorci. A tal efecte, podrà aprovar un Reglament Orgànic que desenvolupi els presents Estatuts.
2. El Consell Plenari es composa inicialment de fins a vuit membres distribuïts de la manera següent:
- L’alcalde o tinent d’alcalde en qui delegui, i un regidor/regidora de l’Ajuntament de Sant Climent Sescebes.
- L’alcalde o tinent d’alcalde en qui delegui, i un regidor/regidora de l’Ajuntament de Capmany.
- L’alcalde o tinent d’alcalde en qui delegui, i un regidor/regidora de l’Ajuntament d’Espolla.
- L’alcalde o tinent d’alcalde en qui delegui, i un regidor/regidora de l’Ajuntament de Cantallops.
El president del Consell Plenari tindrà vot de qualitat en cas d’empat.
3. Els membres electes del Consell Plenari exerciran el seu càrrec fins la finalització del seu mandat corporatiu. No obstant això, una vegada finalitzat el seu mandat corporatiu continuaran en funcions en els seus càrrecs fins que les noves corporacions designen els nous vocals. Cessaran, automàticament en el supòsit que deixin d’exercir el seu càrrec de regidor per un altre motiu diferent de la finalització del mandat.
4. L’adhesió al Consorci de noves administracions, entitats o organismes, podrà implicar l’ampliació del nombre de membres del Consell Plenari en la mesura que aquest determini. En aquest cas caldrà incrementar el nombre de representants designats pels ens locals integrants del Consorci, de tal manera que, conjuntament, l’administració pública local no representi mai menys del 51% dels vots del Consell Plenari.
5. A les sessions del Consell hi haurà d’assistir, amb veu però sense vot, el Secretari/secretària-interventor/interventora, sense qui no es podrà constituir el Consell Plenari.
6. A criteri de la Presidència podran ser convocats altres responsables de l’ens o persones alienes que informaran o assessoraran al Consell sobre els assumptes pels quals es requereixi la seva presència.
Article 13è. Competències del Consell Plenari.
1. Correspon al Consell Plenari:
a). Fixar les directrius i criteris generals d’actuació per al compliment de les finalitats del Consorci.
b). Aprovar el pressupost.
c). Escollir el President/a i Vicepresident/a del Consorci.
d). Aprovar la plantilla i la relació de llocs de treball.
e). Aprovar els crèdits extraordinaris, els suplements de crèdit i les transferències de crèdit quan impliquin canvi de grup de funció, excepte en el cas que les altes i les baixes afectin a crèdits de Capítol I del Pressupost.
f). Aprovar el Pla anual d’actuació.
g). Aprovar les operacions de crèdit, si tenen una durada superior a un any i si l’import acumulat dins de cada exercici econòmic supera el 10 % dels recursos ordinaris del pressupost del Consorci, i les operacions de crèdit a curt termini quan l’import acumulat de les operacions vives superi el 15 % dels recursos corrents liquidats en l’exercici anterior.
h). Disposar i gravar béns del Consorci. Aprovar la constitució de drets de superfície i concertar els arrendaments del béns immobles.
i). Aprovar la rendició de comptes anuals integrat per: la liquidació del pressupost, el balanç des situació, el compte de pèrdues i guanys i memòria, que prèviament hauran d’haver estat auditats per una entitat independent.
j). Aprovar els contractes de durada superior a l’any, i els que el seu import superi el 10 % dels recursos ordinaris del pressupost. Aprovar, així mateix, els convenis interadministratius d’encomana amb ens de gestió de les administracions integrades al Consorci.
k). Aprovar l’ampliació del Consorci.
l). Acordar la modificació dels estatuts, proposant la seva ratificació als ens consorciats.
m). Aprovar el reglament orgànic i l’estructura organitzativa del Consorci.
n). Aprovar la memòria anual.
o). Acordar constituir o participar en altres entitats públiques o privades.
p). Constituir un ens de gestió per a les seves funcions o serveis.
q). Proposar la dissolució del Consorci a les entitats consorciades.
r). Aprovar inicial i definitivament els estatuts, bases d’actuació i projectes de promoció, millora i protecció del paisatge
s). Aprovar la delegació d’atribucions pròpies a la resta d’òrgans del Consorci.

Article 14è.
President/Presidenta i Vicepresident/Vicepresidenta.
1. El President/Presidenta del Consorci serà escollit per majoria del Consell Plenari.
2. Correspon al President/Presidenta del Consorci:
a). Representar-lo oficialment.
b). Convocar, presidir, suspendre i aixecar les sessions del Consell Plenari, dirigir les deliberacions i decidir els empats amb vot de qualitat.
c). Exercir, en cas d’urgència, tota classe d’accions i excepcions, interpolar recursos i reclamacions judicial i administratives en defensa dels drets o/i interessos del Consorci, donant-ne compte al Consell Plenari.
d). Vetllar pel compliment dels acords adoptats pels òrgans col·legiats de govern del Consorci i dictar les disposicions necessàries que siguin pertinents per a la seva efectivitat.
e). Elevar al Consell Plenari la documentació i els informes que cregui oportuns.
f). Exercir en casos d’urgència les funcions encomanades al Consell Plenari, donant compte de les resolucions adoptades en la primera reunió que celebri.
g) . Adjudicar els contractes que no s’hagin atribuït a un altre òrgan del Consorci, així com formalitzar els contractes celebrats pels diferents òrgans del Consorci.
h) . Aprovar la liquidació del pressupost.
i) . Qualsevol altre assumpte que sigui de competència del Consorci i que no estigui reservat de forma expressa a un altre òrgan, o li sigui delegades pel Consell Plenari.
3. Les atribucions enumerades són indelegables, llevat de les consignades a les lletres c), d), e), g) i h) de l’apartat anterior, que podran ser-ho en el Vicepresident/Vicepresidenta, en els casos que es determini.
4. El Vicepresident/Vicepresidenta serà escollit pel Consell Plenari. Desenvolupa les funcions del President en cas d’absència, malaltia o impossibilitat, així com les funcions que li delegui el Consell Plenari i el President/Presidenta.
Article 15è. Quòrum d’assistència per la constitució del Consell Plenari
En primera convocatòria, el quòrum per a la vàlida celebració de les sessions del Consell Plenari serà de la meitat més ú del nombre total dels seus membres.
En segona convocatòria, mitja hora després, serà suficient la presència d’un terç del nombre legal de membres i com a mínim 3 membres. Aquest quòrum haurà de mantenir-se al llarg de la sessió.
En qualsevol cas, no es podrà celebrar cap sessió sense l’assistència de les persones que ocupin la Presidència, o de la persona que d’acord amb les previsions d’aquests estatuts el substitueixin, i la Secretaria-interventor del Consorci.
En el cas que, per no assolir-se el quòrum exigit, no se celebrés la sessió, podrà tenir lloc una reunió informativa per donar compte als presents dels assumptes que havien estat inclosos en l’ordre del dia.
De concórrer les circumstàncies indicades en el paràgraf anterior, quedaran acreditades les raons d’urgència per tal que la Presidència, si així ho considera oportú, exerceixi les competències de l’òrgan col·legiat, al qual se’n donarà compte, en la sessió següent que celebri, a l’efecte de ratificació.
Article 16è. Règim d’adopció d’acords
1. Els acords del Consell Plenari seran adoptats per majoria simple dels membres presents, entenent com a tal la que es produeix quan els vots a favor superen els vots en contra, llevat dels assumptes que requereixen majories més àmplies.
2. En cas d’empat, el vot del President serà de qualitat, com estableix l’article 12 d’aquests estatuts.
3. El vot podrà ser afirmatiu o negatiu. Els membres del Consell Plenari també podran abstenir-se de votar.
Article 17è. Tresorer/a. 
1. El Consell plenari nomenarà entre els seus membres el càrrec de tresorer/a del Consorci.
2. Correspondran al tresorer les funcions de maneig i custòdia dels fons, valors i efectes del Consorci, de conformitat amb l’establert per les disposicions legals vigents. El maneig i custòdia dels fons, valors i efectes comprèn:
 a). La realització dels cobraments i pagaments que sigui necessari, de conformitat amb la legislació vigent.
 b). L’organització de la custòdia de fons, valors i efectes de conformitat amb les directrius senyalades per la Presidència.
 c). Executar, conforme a les directrius marcades per la Corporació, les consignacions en bancs, caixa general de dipòsits i establiments anàlegs, autoritzant, junt amb l’ordenador de pagaments i l’interventor, els xecs i demés ordres de pagament que es girin contra els comptes oberts del Consorci.
 d). La formació dels plans i programes de tresoreria, distribuint en el temps les disponibilitats dineràries de l’entitat per la puntual satisfacció de les seves obligacions, atenent a les prioritats legalment establertes, conforme a les directrius marcades per la Corporació.
 e). Com a cap dels serveis de recaptació, li correspondrà dictar la providència de constrenyiment, autoritzar la subhasta dels béns embargats, tramitar els expedients de responsabilitat per perjudici de valors, autorització dels plecs de càrrecs de valors, entre d’altres que s’estableixi a la legislació vigent.

3. D’acord amb la normativa de règim local el President serà qui ordenarà els pagaments, el Tresorer qui disposarà dels fons de la tresoreria i l’interventor qui efectuarà la fiscalització de l’acte de pagament. Així, serà necessària la intervenció de les tres signatures (clauers) per tal de procedir a l’autorització de pagaments del Consorci.
Article 18è. Comissió Especial de Comptes.
1. Estarà constituïda per un representant de cadascun dels  ens consorciats, designats pel Consell Plenari, amb un número de membres no inferior a tres. El President del Consorci serà membre nat de la mateixa i la resta de membres seran escollits d’entre els membres del Consell Plenari.
2. La Comissió especial de comptes tindrà per objecte l’informe del compte general de la Corporació, abans de ser sotmès a informació pública. En el cas que es presentessin al·legacions en el tràmit de informació pública previst al RDL 2/2004 pel qual s’aprova el text refós de la llei d’hisendes locals, aquestes hauran de ser informades per la Comissió Especial de Comptes.
3. El compte general de la corporació, prèvia la tramitació i els informes preceptius establert per la legislació vigent, serà aprovat pel Consell Plenari.
CAPÍTOL IV
RÈGIM JURÍDIC I DE FUNCIONAMENT DEL CONSORCI
Article 19è. Remissió general a la legislació de règim local.
El règim jurídic del funcionament i dels actes dels òrgans de govern i administració i, en general, dels serveis administratius del Consorci, és el que resulta expressament d’aquests Estatuts i, en tot cas, l’establert en la legislació de règim local.

CAPÍTOL V
HISENDA I RÈGIM ECONÒMICO-FINANCER DEL CONSORCI
Article 20è. Pressupost, comptabilitat i control de la gestió econòmica
1. El Consell Plenari aprovarà anualment el pressupost del Consorci, que s’ajustarà a l’estructura prevista en la legislació de règim local.
2. Les aportacions econòmiques anuals dels ens i les entitats consorciades s’establiran en el
pressupost anual del Consorci.
3. El règim de comptabilitat, aprovació i rendició de comptes serà el de la comptabilitat pública, adaptat a la legislació de règim local.
4. El control i fiscalització de la gestió econòmica del Consorci correspondrà a la Intervenció de Fons, en la seva triple accepció de funció interventora, funció de control financer i funció de control d’eficàcia.
Article 21è. Recursos del Consorci
Per a la realització dels seus objectius, el Consorci disposarà dels recursos següents:
a) Les aportacions dels organismes i de les entitats consorciades.
b) Taxes, preus públics i altres rendiments que obtingui per la prestació directa o indirecta de serveis.
c) Subvencions, ajudes, herències i donatius.
d) Operacions de crèdit.
e) Productes del seu patrimoni.
f) Qualsevol altres que puguin correspondre al Consorci d'acord amb els estatuts i les lleis.
Article 22è. Aportacions dels ens i entitats consorciades
1. Les aportacions anuals per cobrir el pressupost de funcionament i d'activitats seran aprovades per acord del Consell Plenari.

2. Les aportacions seran de quatre tipus:
a) Les relatives al seu funcionament ordinari i que consisteixen en la mateixa quantitat fixa per a cada ajuntament que es determinarà en el primer Consell Plenari que se celebri després de la seva constitució, i en el cas de les altres entitats que s’adhereixin la que es determini en el Consell Plenari del Consorci en què s’acordi la seva adhesió.
b) Les aportacions relatives a temes específics.
c) Les derrames finalistes per a despeses extraordinàries o imprevistes.
d) Qualsevol aportació voluntària establerta per entitats, ja siguin públiques com privades.
3. Les aportacions anuals pel funcionament ordinari es faran efectives pels membres consorciats trimestralment.
4. Els ens consorciats queden expressament obligats a consignar en els seus pressupostos les aportacions que han de fer al Consorci.
Article 23è. Patrimoni del Consorci
1. Constitueix patrimoni del Consorci:
a) Els béns i els drets que li aportin les entitats consorciades
b) Els béns i els drets que adquireixi o rebi per qualsevol títol
2. El patrimoni del Consorci quedarà reflectit al corresponent inventari que revisarà i aprovarà el Consell Plenari de forma anual.
Article 24è. Adscripció i cessió de béns
Els béns de domini públic i els patrimonials que els membres del Consorci li adscriguin, conserven llur qualificació originària i en els béns que li hagin estat cedits, les facultats de disposició del Consorci estaran limitades a les finalitats estatuàries concretades en cada acord de cessió.

CAPÍTOL VI
PERSONAL AL SERVEI DEL CONSORCI
Article 25è. Règim del personal.
El personal al servei del Consorci serà contractat en règim de relació laboral.
Tanmateix, les administracions consorciades o els seus ens instrumentals hi podran adscriure personal en comissió de serveis o en la situació administrativa que legalment correspongui.
L’aprovació de la plantilla es farà conjuntament amb l’aprovació del pressupost.

CAPÍTOL VII
MODIFICACIÓ DELS ESTATUTS I DISSOLUCIÓ DEL CONSORCI
Article 26è. Modificació dels Estatuts.
La modificació dels presents Estatuts serà aprovada pel Consell Plenari, que la sotmetrà a ratificació dels respectius Ajuntaments, i s’ajustarà als requisits i procediment observats per a la seva aprovació.
Article 27è. Separació de membres i dissolució del Consorci.
1. La separació dels membres del Consorci podrà tenir lloc d’acord amb allò que estableix l’article 323 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.
2. La dissolució del Consorci es podrà efectuar en els supòsits que es determinen a l’article 324 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.
L’acord de dissolució i liquidació del Consorci s’adoptarà pel Consell Plenari, a qui correspon, en tot cas, decidir el que sigui procedent pel que fa a la forma i al procediment a seguir per a la liquidació dels béns, drets i obligacions que hagi pogut contreure el Consorci i la subrogació en els mateixos de les Administracions o els ens consorciats.”

ANNEX 1: UNITAT DE PAISATGE DELS ASPRES EN EL SEU CONTEXT COMARCAL I PAISATGÍSTIC

-->
Contra els acords dels quatre ajuntaments, que són definitius en via administrativa, es podrà interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciós Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent a aquesta publicació, o qualsevol altre que consideri convenient.

Sant Climent Sescebes, 3 de setembre de 2012.
Josep Guiolà Camps
Alcalde-President de l’Ajuntament de Sant Climent Sescebes


Ajuntament de Sant Climent Sescebes
EDICTE sobre aprovació inicial del projecte de modificació puntual núm. 9 de les Normes Subsidiàries. 

Aprovat inicialment el projecte de modificació puntual núm. 9, de les Normes Subsidiàries de Sant Climent Sescebes, de conformitat amb l’article 83.4 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya aprovat per Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, se sotmet a informació pública per termini d’un mes, a comptar des de la data de la última publicació obligatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, Butlletí Oficial de la Província de Girona i diari de més divulgació en l’àmbit municipal o supramunicipal.

Durant aquest termini qualsevol persona interessada el podrà examinar en les dependències municipals situades al carrer Magre, 21, i a la web de l’Ajuntament www.santcliment.cat, per tal de formular les al·legacions que s’estimin convenients durant l’horari d’oficina.

Queden suspeses les aprovacions, autoritzacions i llicències urbanístiques en aquelles àrees les determinacions noves del qual suposin una modificació del règim urbanístic vigent.

Sant Climent Sescebes, 9 de juliol de 2012.
L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps.


 Ajuntament de Sant Climent Sescebes
EDICTE sobre aprovació inicial del projecte de modificació puntual núm. 8 de les Normes Subsidiàries.



Aprovat inicialment el projecte de modificació puntual núm. 8, de les Normes Subsidiàries de Sant Climent Sescebes, de conformitat amb l’article 83.4 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya aprovat per Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, se sotmet a informació pública per termini d’un mes, a comptar des de la data de la última publicació obligatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, Butlletí Oficial de la Província de Girona i diari de més divulgació en l’àmbit municipal o supramunicipal.



Durant aquest termini qualsevol persona interessada el podrà examinar en les dependències municipals situades al carrer Magre, 21, i a la web de l’Ajuntament www.santcliment.cat, per tal de formular les al·legacions que s’estimin convenients durant l’horari d’oficina.



Queden suspeses les aprovacions, autoritzacions i llicències urbanístiques en aquelles àrees les determinacions noves del qual suposin una modificació del règim urbanístic vigent.



Sant Climent Sescebes, 9 de juliol de 2012.

L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps.


AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES


EDICTE  d’ aprovació inicial d’ un projecte.


El Ple del’ Ajuntament en sessió del dia 3 d’agost de 2012 va prendre, entre altres, el següent acord:

Aprovar inicialment els projectes següents:

“Projecte d’Adequació del camí d’accés a la Font Pudosa de Sant Climent Sescebes”, redactat per l’ Enginyer Industrial Sr. Narcís Serra Font.

Queda exposat al públic pel termini de trenta dies hàbils a comptar de l’ endemà de la publicació del corresponent edicte al BOP de Girona, durant els quals els interessats podran consultar-lo a les oficines municipals i presentar les reclamacions i al·legacions que creguin convenients.

Sant Climent Sescebes, 6 d’agost de 2012.

L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps.


AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES


Edicte d’ aprovació inicial del pressupost general per a l’ exercici 2012.

Aprovat inicialment pel Ple d'aquest Ajuntament en sessió cele­brada el dia 27 d’ abril de 2012, el Pressupost General de l'Entitat per a l'exercici del 2011, així com la plantilla que comprèn tots els llocs de treball reservats a funcionaris, personal laboral i eventual, estarà de manifest al públic a la Secretaria municipal pel termini de vint dies hàbils, durant els quals, qualsevol habitant del terme municipal o persona interes­sada podrà examinar i presentar contra el mateix i davant del Ple les reclamacions que consideri convenients, tal com disposa l'article 150 de la Llei 39/1988 de 28 de desembre.

En cas que no es presentés cap reclamació, l'acord d'aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d'adoptar un nou acord.

Sant Climent Sescebes,  7 de maig de 2012.
L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps.


Ajuntament de Sant Climent Sescebes

Edicte de sol·licitud de llicència urbanística.

El Sr. Pere Hortensi Riera, actuant com a representant legal d’ Agropecuaria Camansi SL, ha sol·licitat llicència urbanística per a “canvi parcial d’ orientació productiva i ampliació de l’ explotació ramadera ubicada a la finca “Can Camansi”.

El projecte i documentació aportats s’ exposen al públic pel termini de vint dies, a comptar de l’ endemà de la data de l’ última publicació d’ aquest edicte en el BOP i a la premsa, en compliment del que determina l’ article 49.3 de la Llei 3/2012, de 22 de febrer, de modificació del text refós de la Llei d’ urbanisme.

Sant Climent Sescebes, 14 de maig de 2012.

Josep Guiolà Camps.
Alcalde.



AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES
 
EDICTE  d’ aprovació inicial d’ un expedient de modificació de crèdits.
 
Aprovat inicialment pel Ple d'aquest Ajuntament en sessió del dia 27 d’ abril de 2012 l'expedient núm. 1/2012 de modificació de crèdits en el Pressupost prorrogat 2012, queda de mani­fest al públic a la Secretaria de l'Ajuntament pel termini de quinze dies, a fi de que es puguin formular les reclamacions o al·legacions d'acord amb allò que disposa l’ article 169 del Reial Decret legislatiu 2/2004,de 5 de març, pel qual s’ aprova el text refós de la Llei d’ Hisendes Locals.

Cas de no presentar-se reclamacions, l' expedient quedarà definitivament aprovat sense necessitat d' adoptar cap nou acord.

Sant Climent Sescebes, 2 de maig de 2012.

L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps.



AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES
  
Edicte de devolució de fiança.

Es fa públic que si en el termini de vint dies hàbils següents a la inserció d' aquest edicte en el Butlletí Oficial de la Provín­cia no es produeix cap reclamació contra la cancel·lació de la fiança definitiva constituïda per l' empresa Rubau Tarrés SAU, per les obres que es relacionen, es procedirà a la seva cancel·lació reglamentària, per haver-ho sol·licitat l' empresa interessada.

Obra                                                                                                   Import fiança  

Arranjament del camí de Cantallops                                             10.517,00 euros


Sant Climent Sescebes, 16 de maig de 2012.
L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps.


AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES

Relació de puntuacions totals del concurs oposició d’ una plaça d’ Agutzil-serveis diversos.


Josep Maria Manera Brugué                                                                27,50
Bruno Corpas Castaño                                                                         25,38
Carles Orri Font                                                                                     24,94
José Nicolàs Bellido                                                                              24,52
Santiago de Pedro Rabat                                                                     23,76
Rafael Recio Cerdan                                                                             22,91
Abraham Granado Domínguez                                                            22,36
Carlos Taboas Albiol                                                                             21,18
Martí Ribas Esgleyes                                                                            20,83
Cristiano Guerrero Roca                                                                       19,73
Marc Rigau Costa                                                                                  19,63
Miquel Brunet Calpena                                                                          19,16
Gaspar Argüello Ferrero                                                                       18,66
Javier Aznar Cervilla                                                                              16,97
Jesús Berja Pérez                                                                                 16,91
Marta Just Gil                                                                                         15,72

Sant Climent Sescebes, 13 de març de 2012.




AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES


Edicte sobre resolució de reclamacions a la llista d’ admesos i exclosos d’ un concurs oposició.

Per resolució de l’Alcaldia-Presidència, i en relació a les proves selectives per a proveir una plaça d’ Agutzil-serveis diversos, d’ acord al que disposen les bases publicades al B.O.P. núm. 197 de 14 d’ octubre de 2011, s’ha resolt el següent:

Primer.- Acceptar la reclamació presentada pel Sr. Gaspar Argüello Ferrero i incloure’l a la llista d’ admesos.

Segon.- Elevar a definitiva la llista provisional d’ admesos, amb la incorporació del Sr. Gaspar Argüello Ferrero.

Segon.- Publicar aquest edicte al tauler d’ edictes, a la web de l’ Ajuntament i al Butlletí Oficial de la Província.

Sant Climent Sescebes, 27 de febrer de 2012.
Josep Guiolà Camps.
Alcalde.

AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES
 
EDICTE de correcció d’ errades

Havent-se observat un error en el Plec de clàusules administratives particulars que regiran  el concurs públic per a la contractació de la concessió del servei municipal d’ aigües de Sant Climent Sescebes segons els edictes publicats en el DOGC núm. 6050 de data 23/01/2012 i en el BOP de Girona núm. 18 de 26/01/2012, relatius a l’ aprovació d’ aquest plec i a l’ anunci de licitació; a continuació es procedeix a fer pública l’ oportuna rectificació (redacció corregida):

12.2.3 Pla de control sanitari de l’abastament, en el que el Concessionari haurà de justificar la disposició d' almenys un laboratori acreditat segons la Norma UNE-EN ISO/IEC 17025 o almenys hauran  de tenir la certificació UNE-EN ISO 9001 en la forma indicada a l’ article 16 del Reial Decret 140/2003, fins a 10 punts.

El plec de clàusules modificat s’ exposa al públic pel termini de vint dies hàbils als efectes de presentació d’ al·legacions i simultàniament s’ anuncia la licitació obrint un nou termini per a la presentació de proposicions, de vint-i-sis dies naturals posteriors al de l’ última de les publicacions d’ aquest edicte al BOP de Girona o al DOGC.

Sant Climent Sescebes,  18 de febrer de 2012.
L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps.

AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES

Edicte  sobre aprovació d’ uns estatuts

L'Ajuntament de Sant Climent Sescebes, en sessió celebrada el dia 27 de febrer de 2009 va aprovar inicialment el Estatuts del Consorci de Viles Termals de Catalunya i en sessió del dia 30 de setembre de 2011 la seva modificació.

Els esmentats acords junt amb els estatuts, es sotmeten a informació pública per un termini de trenta dies hàbils, a comptar de l’ última de les publicacions de l’ anunci al BOP de Girona i al DOGC, als efectes que qui es consideri interessat pugui presentar les reclamacions i al·legacions que consideri pertinents. En cas de no presentar-se’n cap, els acords esdevindran definitius.

Sant Climent Sescebes, 13 de febrer de 2012.

L' Alcalde,
Josep Guiolà Camps.

AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES

Edicte sobre admesos i exclosos, composició del tribunal i data de constitució del tribunal per a un concurs oposició.

Per resolució de l’Alcaldia-Presidència, i en relació a les proves selectives per a proveir una plaça d’ Agutzil-serveis diversos, d’ acord al que disposen les bases publicades al B.O.P. núm. 197 de 14 d’ octubre de 2011, s’ha resolt el següent:

Primer.- Aprovar la relació d’aspirants admesos i exclosos a les proves selectives per a l’accés a la plaça esmentada.

Aspirants admesos:
Jordi
Segura
Dominguez
Santiago
de Pedro
Rabat
Jordi
Esteve
Gabarro
Ruben
Campos
Herrero
Cristiano
Guerrero
Roca
Pedro
Mancilla
Loza
Carles
Orri
Font
Serafin
Carreras
Ruiz
Josep
Agusti
Oriol
Carlos
Taboas
Albiol
José
Nicolas
Bellido
José Miguel
Olivas
Sanchis
David
Baserba
Berrocal
Marc
Rigau
Costa
Abraham
Granado
Dominguez
Jesús
Berja
Perez
José Maria
Manera
Brugue
Bruno
Corpas
Castaño
Jorge
Fabra
Cristina
Marti
Ribas
Esgleyes
Marta
Just
Gil
Josep Maria
Sala
Martinez
Miguel
Brunet
Calpena
Javier
Aznar
Cervilla
Vanessa
Vazquez
Rull
Rafael
Recio
Cerdan
Sergi
Brugat
Costa

Aspirants exclosos:
Gaspar Argüello Ferrero. Per no presentar la documentació compulsada.

Segon.- Exposar al públic aquestes llistes d’ admesos i exclosos al tauler d’ edictes, a la web de l’ Ajuntament i al Butlletí Oficial de la Província.,

Tercer.- Concedir als interessats un termini de deu dies a partir de l’ endemà de la publicació al Butlletí Oficial de la Província per a presentar reclamacions i esmenar els defectes que n’hagin motivat l’exclusió de les proves selectives.

Quart.- Aprovar la composició del Tribunal qualificador, en la forma següent:

President:
Titular: Laura Vinagre Garcia.
Suplent: Anna Domínguez Ballart.


Vocals:
Titular: Marcià Hernàndez Campos.
Suplent: Joan Vila Matilde.

Titular: Jaume Salís Sánchez.
Suplent: Jordi Puig Serradell.

Representant de l’Escola d’Administració Pública
Titular: M. Dolors Caballero Roig.
Suplent: Marta Rodríguez Peix.

Secretari:
Titular: Pere Ricart Verdaguer.
Suplent: Miquel Albalate Martín

Cinquè.-  Convocar els aspirants i membres del tribunal qualificador del procés selectiu per a la celebració de les proves.
La sessió constitutiva serà el dia 12 de març de 2012, a les 11,00 hores al Centre Social La Concòrdia (Pl. Carles Cusí, 4-entrada pel carrer Icària)). Una vegada constituït el tribunal s’iniciaran immediatament les proves de la fase prèvia i tot seguit la 1ª prova de la fase d’ oposició. Els aspirants hauran de comparèixer amb el DNI. El Tribunal determinarà el dia i hora de celebració de la 2ª fase prova de la fase d’ oposició i de l’ entrevista personal.

El que es fa públic a efectes de notificació als interessats i de possible abstenció i recusació respectes del membres del tribunal, significant que transcorreguts deu dies des de la seva publicació sense que s’ hagin presentat reclamacions, la llista s’ estimarà definitiva.

Sant Climent Sescebes, 8 de febrer de 2012.
Josep Guiolà Camps.
Alcalde.

AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES
 
EDICTE

Edicte d’ aprovació del plec de clàusules que regiran el concurs públic per a la concessió del servei municipal d’ aigües.
Aprovat per la Corporació municipal en data 2 de setembre de 2011 el plec de clàusules econòmico-administratives reguladores de la concessió administrativa per a la gestió del servei públic d’ abastament d’ aigua de Sant Climent Sescebes, s’ exposa al públic a les oficines municipals pel termini de vint dies hàbils, comptats a partir de la darrera publicació d’ aquest anunci al Butlletí Oficial de la Província, al Diari Oficial de la Generalitat i al perfil del contractant, per tal que es puguin
presentar reclamacions. En cas que no es presentin al·legacions s’ entendrà definitivament aprovat sense necessitat d’ un nou acord. El text íntegre del plec es troba
al perfil del contractant de la pàgina web: www.santcliment.cat.
Simultàniament s’ anuncia la convocatòria per a la seva licitació, si bé aquesta s’ ajornarà quan sigui necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra els plecs de clàusules administratives i/o tècniques

1. Entitat adjudicatària.
a) Organisme: Ajuntament de Sant Climent Sescebes.
b) Dependència que tramita l’ expedient: Secretaria.

2. Objecte del contracte.
a) Descripció d el’ objecte: Adjudicació del servei municipal d’ abastament d’
aigua potable a Sant Climent Sescebes.
b) Termini: quinze any.

3. Tramitació, procediment i forma d’ adjudicació.
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: concurs.

4. Tipus de licitació:
Segons la clàusula 4 del plec.

5. Garanties.
a) No s’ exigeix garantia provisional.
b) Definitiva: 12.000.00 euros

6. Obtenció de documentació i informació
a) Entitat: Ajuntament de Sant Climent Sescebes.
b) Domicili: C/ Magre, 21. 17751 Sant Climent Sescebes
c) Telèfon: 972563007. Fax: 972545137.
d) Data límit per a l’ obtenció de documentació i informació: Tres dies abans de
prescriure el termini de presentació de d’ ofertes.

7. Presentació d’ ofertes.
a) Data límit de presentació: vint-i-sis dies naturals comptats a partir de l’ endemà
de l’ última publicació d’ aquest edicte al BOP i al Diari Oficial de la Generalitat
de Catalunya.
b) Documentació a presentar: La detallada en el plec de clàusules administratives.
c) Lloc de presentació: El que s’ indica en el punt 6.

8. Obertura d’ ofertes.
Sobres 1 i 2: A l’ Ajuntament de Sant Climent Sescebes, a les 20:00 hores del
primer dimecres hàbil següent al de finalització del termini de presentació d’
ofertes.
Sobre núm. 3: La data d’ obertura s’ inserirà en el perfil del contractant i servirà
a efectes de notificació als interessats.

9. Les despeses de publicació dels anuncis seran a càrrec de l’ adjudicatari.

Sant Climent Sescebes, 13 de gener de 2012
JOSEP GUIOLÀ CAMPS
Alcalde


AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES

EDICTE sobre aprovació definitiva d’ ordenances fiscals.


El Ple de la Corporació en sessió del dia 13 d’ octubre de 2011, ha acordat l' aprovació provisional de la modificació de varies ordenances fiscals, sense que durant el període d' informació pública s' hagin pre­sentat reclamacions, per la qual cosa, l' acord provisional ha esdevingut definitiu, per imperatiu de l' article 17.3 del Decret legislatiu 2/2004, de 5 de març.

En compliment d' allò establert en l' apartat 4 del mateix arti­cle, es publica a continuació l' acord d' aprovació i el text íntegre de les modificacions:

“Vist' expedient tramitat per unanimitat s' acorda:

Primer.- Aprovar provisionalment la modificació de les ordenances fiscals reguladores sobre:

Impost sobre Béns Immobles de naturalesa urbana i rústica.
Impost sobre activitats econòmiques.
Impost sobre vehicles de tracció mecànica.
Impost sobre increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana.
Taxa de recollida, tractament i eliminació d’ escombraries i altres residus urbans.
Taxa per la utilització d’ instal·lacions i materials municipals.
Taxa de clavegueram.

Segon.- De conformitat amb allò que preveu l’ article 17.1 de la Reial Decret Llei 2/2004, de 5 de març, pel qual s’ aprova el Text refós de la Llei regula­dora de les Hisendes Locals, els acords provisionals i les ordenances fiscals aprovades estaran exposats al públic durant 30 dies comptadors des de l'endemà de la publi­cació del corresponent anunci al "Butlletí Oficial de la Provín­cia", perquè els interessats puguin examinar l'expedient i pre­sentar-hi les reclamacions que considerin oportunes.

Tercer.- En cas de no presentar-se reclamacions, l' acord provi­sional quedarà elevat a definitiu sense necessitat d' adoptar cap altre acord.

Modificacions aprovades:

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 1. IMPOST SOBRE BÉNS IMMOBLES.

Article 8.- Tipus de gravamen

Els tipus de gravamen aplicables seran:
Béns de naturalesa urbans 0,65%
Béns de naturalesa rústica 0,40%
Béns de característiques especials 1,30%

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 2. IMPOST SOBRE ACTIVITATS ECONÒMIQUES

Article 9.- Coeficients de situació

1.- Sobre les quotes modificades per l’aplicació del coeficient de ponderació, s’aplicarà el següent coeficient de situació, segons la situació física del local dins del terme municipal:
 
CATEGORIA FISCAL
CARRERS I TRAMS QUE COMPRÈN
COEFICIENT DE SITUACIÓ
Categoria fiscal 1a
Carrers i trams no inclosos dins la qualificació de sòl industrial i de serveis generals, d’acord amb la normativa urbanística municipal.
3,80
Categoria fiscal 2a
Carrers i trams inclosos dins la qualificació de sòl industrial i de serveis generals, d’acord amb la normativa urbanística municipal.
1,15

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 3. IMPOST SOBRE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA.

Article 7.- Quota tributària

1.- L’impost s’exigirà d’acord amb el següent quadre de tarifes anuals:

POTÈNCIA I CLASSE DE VEHICLE
QUOTA


A) TURISMES

De menys de 8 cavalls fiscals
18,26
De 8 a 11,99 cavalls fiscals
49,31
De 12 a 15,99 cavalls fiscals
104,09
De 16 a 19,99 cavalls fiscals
129,66
De 20 cavalls fiscals en endavant
162,05


B) AUTOBUSOS

De menys de 21 places
120,53
De 21 a 50 places
171,66
De més de 50 places
214,58


C) CAMIONS

De menys de 1.000 Kg de càrrega útil
61,17
De 1.000 a 2.999 Kg de càrrega útil
120,53
De més de 2.999 a 9.999 Kg de càrrega útil
171,66
De més de 9.999 Kg de càrrega útil
214,58


D) TRACTORS

De menys de 16 cavalls fiscals
25,57
De 16 a 25 cavalls fiscals
40,18
De més de 25 cavalls fiscals
120,53


E) REMOLCS I SEMIREMOLCS ARROSSEGATS

PER VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA

De menys de 1.000 i més de 750 Kg de càrrega útil
25,57
De 1.000 a 2.999 Kg de càrrega útil
40,18
De més de 2.999 Kg de càrrega útil
120,53


F) VEHICLES

Ciclomotors
6,40
Motocicletes fins 125 cm cúbics
6,40
Motocicletes de més de 125 fins a 250 cm cúbics
10,95
Motocicletes de més de 250 fins a 500 cm cúbics
21,92
Motocicletes de més de 500 fins a 1.000 cm cúbics
43,83
Motocicletes de més de 1.000 cm cúbics
87,65

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 5. IMPOST SOBRE INCREMENT DE VALOR DELS TERRENYS DE NATURALES URBANA.

Article 8.- Tipus de gravamen i quota tributària

1.- La quota íntegra de l’impost serà la resultant d’aplicar a la base imposable el tipus del 26%.
2.- La quota líquida de l’impost serà la resultant d’aplicar sobre la quota íntegra, en el seu cas, les bonificacions previstes.

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 8. TAXA DE RECOLLIDA, TRACTAMENT I ELIMINACIÓ D’ ESCOMBRARIES I ALTRES RESIDUS URBANS.

Article 6.- Quota tributària

1.- La quota tributària consistirà en una quantitat fixa per unitat d’habitatge o local o establiment, siguin o no habitats o ocupats:


QUOTA ANUAL

HABITATGES


Per cada habitatge
119,94
Habitatges amb un sol habitant empadronat
72,50


ESTABLIMENTS


Bars
299,76
Restaurants
360,53
Locals comercials i industrials
119,94
Activitats amb contenidor d’ús exclusiu o semiexclusiu
1.081,53

2.- Les quotes fixades en la tarifa corresponen a un any natural i es liquidaran per períodes trimestrals.
El cost del servei inclou la recollida d’estris.

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 10. TAXA PER LA UTILITZACIÓ D’ INSTAL·LACIONS I MATERIALS MUNICIPALS.

Article 6.- Quota tributària

La quota tributària es fixa en les tarifes següents:


QUOTA
LOCALS MUNICIPALS

Sala Gran La Concòrdia
De juny a setembre  8,04 cada hora
D’octubre a maig      9,65 cada hora


MATERIAL MUNICIPAL

Cadira trencada o extraviada
12,50
Taula trencada o extraviada
25,00
Cavallet trencat o extraviat
9,40
Desbroçadora i altra maquinària
10,00 cada dia


ORDENANÇA FISCAL: TAXA DE CLAVEGUERAM

La quota tributària consistirà en una quantitat fixa per unitat de local, que es determinarà en funció de la naturalesa i destí de l’ immoble.
A aquest efecte, s’ aplicarà la tarifa següent:

Epígraf primer. Habitatges.
Per cada habitatge                                                                                               7,22 euros.

Epígraf segon. Establiments
A. Bars                                                                                                                17,53 euros.
B. Restaurants                                                                                                    21,65     “
C. Fondes                                                                                                             8,25     “
D. Local comercials i industrials                                                                           7,22     “
E. Solars amb connexió a la xarxa                                                                        4,12     “

Contra el present acord, que posa fi a la via administrativa, procedeix interposar recurs contenciós-administratiu davant de la Sala contenciosa-administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent de la seva publicació.

Sant Climent Sescebes, 12 de desembre de 2011.
L' Alcalde.
Josep Guiolà Camps


AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES
  

Edicte d’ aprovació de padrons fiscals


Aprovats pel Ple d'aquest Ajuntament els Padrons de la Taxa per subministrament d’ aigua i de la Taxa de recollida d’ escombraries del 1r, 2n i 3r.trimestre de 2011, s'exposen al públic per un període de vint dies hàbils als efectes d'examen i reclamacions.
Cas de no produir-se reclamacions, s'entendrà definitivament aprovat sense necessitat d'adoptar un nou acord.

Sant Climent Sescebes, 2 de desembre de 2011.

L' Alcalde,
Josep Guiolà Camps.



AJUNTAMENT DE SANT CLIMENT SESCEBES


EDICTE  de convocatòria del concurs-oposició per cobrir una plaça d’ Agutzil-serveis diversos, en règim laboral indefinit, vacant a la plantilla de personal d´ aquest Ajuntament.

De conformitat amb l´ acord adoptat pel Ple, en sessió celebrada el dia 30 de setembre de 2011, es convoca concurs/oposició per a la selecció d’una plaça vacant a la plantilla de personal laboral fix d´ aquest Ajuntament.

Les bases amb les condicions per cobrir la plaça esmentada, són les que es relacionen a continuació:

CONVOCATÒRIA I BASES QUE HA DE REGIR EL CONCURS OPOSICIÓ PER A LA PROVISIÓ EN RÈGIM LABORAL D’ UN LLOC DE TREBALL D’ AGUTZIL-SERVEIS DIVERSOS.

Primera.- Objecte de la convocatòria.
L'objecte de la present convocatòria es la provisió d’ una plaça d’ agutzil-serveis diversos pel sistema de concurs-oposició, vacant a la plantilla de personal laboral, a jornada complerta, i d'acord amb el que estableix el conveni d'activitats no reglamentades.
La contractació tindrà caràcter indefinit.
S’estableix un període de prova de 1 any.

Les funcions d'aquesta plaça seran les d'atendre els diferents serveis municipals, tal com els encàrrecs de les oficines municipals, funcions de notificació i fixar anuncis en el tauló d’anuncis de l’Ajuntament i llocs de costum, les funcions derivades del servei d'abastament d'aigua potable i del servei de clavegueram, custodi, vigilància i obrir/tancar la Casa Consistorial i altres instal·lacions municipals (dispensari, escola, centre social,...) , com també el mobiliari urbà, col·laboració en la recaptació de taxes, impostos i exaccions municipals, col·laboració en festes, celebracions, reunions i actes que siguin de competència municipal, neteja i manteniment de vies, places, espais públics i zones: esportives, jocs, verdes; cementiri, poda d'arbres, jardins, control i confecció de rebuts de parades de venda ambulant , vigilància i regulació del transit dins del cas urbà, confecció de butlletes de denuncia, denunciar davant l’Alcaldia per la seva sanció aquelles conductes que representin una infracció de les normes de Policia Urbana, tals com gossos, gats, freses, embrutar les vies, places i espais públics, etc. Control d’obres del municipi i de l’ocupació de la via pública, feines de suport als operaris que executin el manteniment dels serveis municipals i totes aquelles funcions (de caràcter manual o no) que  indiqui l'Alcalde o persona en qui delegui, amb flexibilitat horària per raons del mateix.

Segona.- Condicions dels aspirants.
a)   Tenir la nacionalitat espanyola, la de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o la d’altres estats als quals els hi sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors en virtut de tractats internacionals ratificats per Espanya. Els nacionals de la resta d’estats hauran de ser residents a l’Estat Espanyol.
b)   Tenir acomplerts 16 anys a la data d’ acabament del termini assenyalat per a la presentació d’ instàncies i no excedir de l’edat màxima de jubilació.
c)    Estat en possessió del certificat d’escolaritat o equivalent en la data d’ acabament del termini de presentació de sol·licituds. En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, han d’anar acompanyades de la corresponent homologació amb les titulacions estatals.
d)   No haver estat separat per causa d’ expedient disciplinari de qualsevol administració pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’ exercici de funcions públiques.
e)   Complir les condicions especifiques per exercir les funcions pròpies de la plaça a proveir.
f)     Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques.
g) No trobar-se incurs en cap causa d’ incapacitat o incompatibilitat. No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible amb el desenvolupament de les funcions corresponents. Els aspirants que tinguin la condició de disminuïts hauran d’adjuntar a la instància el certificat de l’equip oficial de valoració de disminucions que depèn de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials (ICASS) que acrediti aquesta condició i la capacitat d’exercir les tasques pròpies de la plaça que es convoca.
h)   Estar en possessió del permís de conduir, classe B o superior.

Totes les circumstàncies anteriors s'entendran referides a la data d'acabament del termini de presentació d'instàncies.

Tercera.- Presentació de sol·licituds.
A l’ escrit en el qual sol·liciti prendre part en el procés de selecció els aspirants hauran de manifestar que reuneixen les condicions exigides a la base segona, i acreditar que compleixen els requisits assenyalats en la data d’ acabament del termini de presentació de sol·licituds.
Les sol·licituds es dirigiran a l’ Alcaldia presidència i es presentaran al registre general dins del termini de vint dies naturals a comptar del dia següent a la darrera publicació al DOGC.

3.1 Els/les qui desitgin prendre part en el procés selectiu han de formalitzar la sol·licitud adreçada a l’Il·lm. Sr. Alcalde-President de l’Ajuntament de Sant Climent Sescebes, podent utilitzar un model normalitzat que es proporcionarà en el registre d’entrada d’aquest mateix ens local, a la qual s’hi adjuntarà:
  • Fotocòpia compulsada del DNI
  • Fotocòpia compulsada de la titulació exigida
  • Currículum vitae
  • Fotocòpia compulsada de la documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin per ser valorats en la fase de concurs.

3.2 Les sol·licituds es poden presentar en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Climent Sescebes, en horari d’ oficina, dilluns, dimecres i divendres de 12:00 a 15:00 i dimarts i dijous de 16:00 a 19:00 o en la forma establerta en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú (en endavant LRJ-PAC), de conformitat amb el qual les oficines de correus hauran de rebre-les sempre que es presentin en sobre obert, per ser datades i segellades pel funcionari de correus abans de la seva certificació.

Quarta.- Llista d' admesos i exclosos. Convocatòria.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la presidència declararà aprovada la llista d' aspirants admesos i exclosos. en la mateixa resolució s' inclourà la composició del Tribunal, el lloc, data i hora de celebració del concurs/oposició. Aquesta resolució  s' exposarà en el tauler d' edictes de la corporació i es publicarà en el BOP, perquè durant deu dies naturals a partir del dia següent de la publicació al BOP, es puguin presentar possibles reclamacions als efectes d' esmena d' errors, reclamacions, recursos o recusació de membres del tribunal.


Cinquena.- Composició del Tribunal Qualificador.
El Tribunal qualificador de mèrits dels aspirants es constituirà de la següent forma:

President:   Un funcionari de la pròpia Corporació, o Corporació externa, amb titulació o especialització igual o superior a l’exigida per a l’accés a la plaça convocada.

Vocals:       Dos funcionaris o contractats laborals, de la pròpia Corporació, o Corporació externa, amb titulació o especialització igual o superior a l’exigida per a l’accés a la plaça convocada.
                  Un representant de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya.

Secretari:  El de la corporació o funcionari en qui delegui.

Els membres del Tribunal tindran veu i vot, excepte el secretari que tindrà veu però no vot. El Tribunal no podrà constituir-se sense l' assistència de més de la meitat dels seus membres titulars o suplents i serà necessària la presència del president i secretari. Les decisions s' adoptaran per majoria.
El Tribunal no podrà declarar aprovats a un nombre d' aspirants superior al de les places convocades.

Sisena.- Començament i desenvolupament dels exercicis:

L’ordre d’actuació dels aspirants, en aquells exercicis que no es puguin realitzar conjuntament serà el de presentació d’instàncies.
Els opositors seran cridats per a cada exercici en crida única i seran exclosos aquells que no compareguin, llevat dels casos degudament justificats i apreciats pel Tribunal.
En qualsevol moment el Tribunal podrà requerir als opositors que acreditin la seva personalitat.
Tots els exercicis de les diferents proves seran obligatoris i eliminatoris, quan no s’indiqui el contrari. Seran eliminats els opositors que no arribin a un mínim de 5 punts a cadascun d’ells.
El nombre de punts que atorgarà cada membre del tribunal, i en cadascun dels exercicis serà de 0 a 10 punts.

Fase prèvia:
Els aspirants hauran d’acreditar haver obtingut el nivell A de català expedit per la Junta Permanent de Català o equivalent o superar una prova de comprensió del català a realitzar davant del Tribunal. La prova només podrà ser qualificada com a apte o no apte i no superar-la suposarà l’exclusió del procés selectiu.

Fase oposició:
Primera prova: Teòrica. Obligatòria i eliminatòria.
Consistirà en contestar per escrit un qüestionari sobre els temes generals següents:
  1. Estatut de Catalunya. El Govern Local.
  2. Comunicació d’actes administratius (notificació).
  3. Llei 4/2005 de 18 de febrer, sobre igualtat homes-dones. Principis generals.
  4. Geografia de Sant Climent Sescebes. El terme municipal. L’extensió. L’orografia. Els carrers del municipi. Característiques.
  5. Història, festes i esdeveniments de Sant Climent Sescebes.
  6. Nocions fonamentals d’aritmètica. Principis d’operacions de càlcul.
  7. Coneixements bàsics de manteniment de la maquinària i els vehicles municipals.
  8. Normes sobre seguretat i higiene en el treball.
Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 10 punts.

Segona prova: Consistirà en diferents proves pràctiques relacionades amb les funcions del lloc de treball.
Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 10 punts.

Fase de concurs:
Per experiència i coneixement en treballs de ram de jardineria, electricitat, mecànica, paletaria, fusteria o similars: fins un màxim de 5 punts.
S’acreditarà amb certificats d’empresa, contractes de treball, .... i es valoraran 0,15 punts per mes treballat.

Entrevista personal:
Es realitzarà una entrevista personal, a fi de comprovar l’adequació i la idoneïtat dels candidats a les tasques i les funcions pròpies del lloc. La seva puntuació serà de fins a 4 punts, la qual s’acumularà a les fases.

Per a la realització de cadascuna de les fases i l’entrevista, l’òrgan seleccionador podrà comptar amb assessors especialistes.

El còmput de mèrits es farà fins a la data d’ acabament del termini de presentació de sol·licituds. El còmput es farà per mesos. Les porcions inferiors al mes no es computaran.

Valoració màxima del concurs-oposició: 29 punts.

La puntuació definitiva i l' ordre de qualificació vindrà determinat per la suma de puntuacions obtingudes en fase d’ oposició, la fase de concurs i entrevista.

En cas d' empat es resoldrà per sorteig.

En cas de que el primer en ordre de puntuació no prengui possessió del càrrec, serà substituït pel segon.

Setena.- Relació d' aprovats i presentació de documents.
Un cop establerta la puntuació final, el Tribunal publicarà al tauler d' anuncis de la corporació la llista d' aprovats, per ordre de puntuació i elevarà aquesta relació a la Presidència que aprovarà i nomenarà l’aspirant que hagi superat amb millor puntuació el procés selectiu.
L' aspirant presentarà a la secretaria de la Corporació, dins del termini de vint dies naturals a partir de la publicació de la llista d' aprovats, els documents acreditatius de les condicions que s' exigeixen per prendre part a les proves.

Vuitena.- Resolució d' imprevistos.
El Tribunal queda autoritzat per resoldre aquelles incidències i dubtes que es presentin, sempre d' acord amb el que preveuen aquestes bases.

Novena.- Presa de possessió.
Un cop exhaurit el termini de presentació de documents, el candidat proposat haurà de signar el contracte laboral i s' incorporarà al treball en el termini màxim de cinc dies a comptar de l' endemà de la notificació de la proposta de contractació laboral. Si no ho fes, llevat el cas de força major justificable, decaurà en el seu dret, sense perjudici de qualsevol responsabilitat en que hagués pogut incórrer.

Desena.- Dret supletori.
Per a tot el que no s' hagi previst en aquestes bases, hom tindrà en compte el que disposa la vigent Llei 7/1985, de 2 d' abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, el RD legislatiu 781/1986, de 18 d' abril, pel qual s' aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, la Llei 8/1987, de 15 d' abril Municipal i de Règim Local de Catalunya, el Decret 214/90, de 30 de juliol pel qual s' aprova el Reglament de Personal als Servei de les Entitats Locals.

Onzena.- Recursos
Aquestes bases i la convocatòria poden ser impugnades pels qui es considerin interessats legítims mitjançant la interposició dels següents recursos:

De reposició, amb caràcter potestatiu, en el termini d' un mes, davant l' òrgan que hagi dictat l' acord recorregut.

Contenciós-administratiu, davant la Sala corresponent del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos comptats a partir del dia següent a la notificació o publicació.

Sant Climent Sescebes, 30 de setembre de 2011.
Josep Guiolà Camps
Alcalde.